NailsOp soek na 20 jong manne om te kom werk in Jizan by die nuwe Cristal Smelter wat ons besig is om te bou.Salaris kyk ek na so R16000-00 in die bank .Ons verskaf nuwe gratis akkomadasie,3 x etes per dag,wasgoed word gedoen en ons verskaf vervoer werk toe en terug huistoe.Ons verskaf self die nodige opleiding so ondervinding is nie vir my n groot issue nie.Indien julle van iemand weet wat sukkel om werk te kry in die RSA mail my graag by Charl.Liebenberg@Cristal.com Vereistes moet n geldige pa


NailsOp soek na 20 jong manne om te kom werk in Jizan by die nuwe Cristal Smelter wat ons besig is om te bou.Salaris kyk ek na so R16000-00 in die bank .Ons verskaf nuwe gratis akkomadasie,3 x etes per dag,wasgoed word gedoen en ons verskaf vervoer werk toe en terug huistoe.Ons verskaf self die nodige opleiding so ondervinding is nie vir my n groot issue nie.Indien julle van iemand weet wat sukkel om werk te kry in die RSA mail my graag by Charl.Liebenberg@Cristal.com Vereistes moet n geldige pa
NailsOp soek na 20 jong manne om te kom werk in Jizan by die nuwe Cristal Smelter wat ons besig is om te bou.Salaris kyk ek na so R16000-00 in die bank .Ons verskaf nuwe gratis akkomadasie,3 x etes per dag,wasgoed word gedoen en ons verskaf vervoer werk toe en terug huistoe.Ons verskaf self die nodige opleiding so ondervinding is nie vir my n groot issue nie.Indien julle van iemand weet wat sukkel om werk te kry in die RSA mail my graag by Charl.Liebenberg@Cristal.com Vereistes moet n geldige pa NailsOp soek na 20 jong manne om te kom werk in Jizan by die nuwe Cristal Smelter wat ons besig is om te bou.Salaris kyk ek na so R16000-00 in die bank .Ons verskaf nuwe gratis akkomadasie,3 x etes per dag,wasgoed word gedoen en ons verskaf vervoer werk toe en terug huistoe.Ons verskaf self die nodige opleiding so ondervinding is nie vir my n groot issue nie.Indien julle van iemand weet wat sukkel om werk te kry in die RSA mail my graag by Charl.Liebenberg@Cristal.com Vereistes moet n geldige pa Reviewed by Unknown on August 30, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.